خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/19 - 13:15
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
نخعی خبر داد

پیگیری در جهت رفع مشکل آنتن دهی و اینترنت چند روستای نهبندان و سربیشه

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده مشکل اینترنت چند روستای نهبندان و سربیشه با ارتقا سایت همراه اول و ایرانسل برطرف شد.

مصطفی نخعی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده ارتقا سایت همراه اول و تامین اینترنت پر سرعت روستای برک در شهرستان نهبندان از محل اعتبارات وزارت ارتباطات انجام شد که باید از مساعدت اداره کل ارتباطات و فناوری ارتباطات و شرکت مخابرات استان تقدیر و تشکر کرد.



وی افزود: همچنین ارتقا سایت همراه اول و تامین اینترنت پر سرعت روستای تجشک در شهرستان سربیشه از محل اعتبارات وزارت ارتباطات انجام گرفت همچنین ارتقا سایت همراه اول و تامین اینترنت پر سرعت روستای چاه پنسر در شهرستان سربیشه از محل اعتبارات وزارتخانه مربوطه صورت گرفته است.



این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: با تلاش های صورت گرفته و مکاتبات انجام شده از محل اعتبارات طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات سایت ایرانسل روستای تاجمیر شهرستان سربیشه برای تامین پوشش تلفن و اینترنت پر سرعت راه اندازی و این روستا به شبکه ملی اطلاعات متصل شد.



نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس گفت: همچنین پیرو جلسات و مکاتبات متعدد به خصوص مذاکرات حضوری با رئیس قوه قضائیه در جریان سفر به استان و متعاقب آن رایزنی های فشرده در نهایت مجوز احداث دادگاه شوسف که از مطالبات به حق و چندین ساله مردم شوسف و حومه بود صادر شد و انشاالله به زودی شروع به کار خواهد کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 359663
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار